Punts d´interès
Alertes
Més informació de la ruta

Els 3 cims. Montclar-Puig de les Cols-Pedralta

DIFICULTAT: ALTA
Durada máxima:

Aquest excel·lent itinerari ens permetrà enllaçar els tres cims més rellevants i emblemàtics de l'Ardenya més propera: Montclar, Puig de les Cols i Pedralta. La ruta ens ofereix una travessa circular -amb les seves diferents variants- molt aèria que a part de les panoràmiques des dels diferents cims ens farà gaudir d'alguns dels descensos trialers més trepidants que podem fer a llom d'una btt pels contraforts ardenyencs.
Per la pista de Can Dalmau accedim al collet del Boletaire i a Sant Baldiri; seguint la pista ben marcada arribarem al Montclar, primera etapa d'aquesta ruta; retornarem al coll de Sant Baldiri i agafarem el sender marcat (senyal grogues i blanques) fins a la Creu d'en Barraquer; una mica abans haurem pogut accedir (a peu) al Puig de les Cols, el sostre geogràfic ganxó.
Continuem ara en descens pel camí de la Murtra, enllacem amb el de la Font de la Guilla fins als quatre camins. Ens queda pujar a Pedralta i iniciar un descens molt tècnic per un sender que neix darrera la pedra i que ens portarà a les envistes de Can Llauradó.
Una volta d'uns 35 kms. per trepitjar els tres cims, una de les rutes panoràmiques més canyeres que podem fer en btt ben a prop de casa.